siiick

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med Elin. Spelade massa xbox, snackade skit och började planer grejer inför påsklovet (hoppas verkligen det blir av, otroligt kul isåfall!!).
Nu sitter jag hemma med en förkylning, feber och mår kasst. Sånt är livet ibland! Har ju en sån otroligt söt lillebror som kom in till mig och fixade så jag har en hel Family Guy säsong att ägna mig åt.
Nej, nu rinner näsan och jag vill mer än gärna stänga av datorn och bege mig till min säng och se på Family Guy!
(förövrigt håller jag tummarna på att min iphone kommer i veckan, kanske kan härda ut skola trots allt lite bättre då!)

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

NY TÄVLING!!Vinn Weskins , är PERSONLIG iphoneskal ( det finns för sony ericsson , nokia , osv.. ) Och Dem som inte vinnner får tröst pris! Alla får! Så delta gärna!

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-weskings.html#comment

2012-03-18 @ 01:05:46
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0