Chillin' bro

Sitter just nu uppe framför datorn och tvn med min kära vän. Såhär har det sett ut nästan hela dagen, förutom då vi fick lite besök av mina föräldrar och min lillebror som hade med sig fika och då vi faktiskt gick ut lite på gården. Har en katt som springer in och ut bara för att äta eller för att stryka sig mot ens ben. 
Vänt på dygnet har vi också lyckats med, men mer otroligt är det väl att just jag har lyckats med det? Annars verkar det som om jag hållt på att dragit på mig en förkyldning, snacka om typiskt! Med ont i halsen, en hosta som gör att det känns som revbenen ska gå av och att det smakar blod i munnen. Passar väl bra när det väntar en hel vecka med fotboll? Kan ju meddela att de inte verkar bli bättre av att jag tar i och sjunger med i för fullt i låtar. Ibland är jag då bra dum. 
Bra söt tjej de där, gullunge. (Även fast hon kan vara bra läskig ibland).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0