Äntligen!

Första dagen på ett bra tag har jag en dator till hands.
Då min mamma varit så snäll och målat om mitt rum, så har jag sovit ute i vardagsrummet och min systers rum. Har haft alla mina grejer nerpackade osv. Det mesta av rummet är klart nu, förutom en vägg och golvet, men snart så. 
Imorgon börjar skolan och denna gång går man inte tillbaka till samma gamla skola och vet vart allt ligger utan nu så ska jag iväg till grannstaden för att i tre år gå på gymnasiet där. Känns rätt sjukt. Tiden går bra fort alltså!! Annars då? Jag har lyckats göra illa min tå, men är bra sugen på att testa träna då jag har tid hos doktorn nästa vecka, haha.. Får helt enkelt se!
PUSS ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0