Home now

Hej på er alla underbara fina!
Jag har haft två veckor fulla med sol, bad, härligt umgänge, god mat och bara avkoppling. Saknat ihjäl mig efter min syster, katt och mina fina vänner. Idag har jag bara rest,rest och rest, allt från taxi till tåg till flyg till buss. När jag väl kommer hem hittar jag två paket, en lapp och en kladdkaka. Mina fina vänner hade nämligen tagit sig in hit och gömt sig uppe på mitt rum. Börja nästan gråta, fan va bra vänner jag har. Fan va jag kommer sakna att hänga med dom hela tiden och nu kommer tårarna igen. Tusan. Avrundar detta inlägg med en fin webcam bild då jag sitter och ska fixa in lite bilder på datorn, alla bilder kommer i inlägg sen, promise you!!

Kommentarer
Postat av: banan kompisen

love u min fina <3

2012-07-04 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0