some fact

- Jag tycker fötter är jätteäckligt, iallafall om man är barfota.
- Jag älskar att läsa och titta på filmer.
- Jag gillar inte att sova själv.
- Jag tycker inte om alla hjärtans dag, varför finns det ens? Så alla forever alone människor ska känna sig mer forever alone?
- Jag känner ett slags tvång att ha nagellack på naglarna, just för det är så fruktanvsärt fult att ha det utan.
- Vissa gånger tycker jag om att vara själv.
- Jag är rätt blyg innan jag lär känna någon och sen kan man knappt få mig att sluta prata.. haha.
- Jag är avundsjuk på alla dom som är tillsammans med någon och lägger upp så söta bilder på facebook....
- Jag har spelat fotboll sen jag var kring åtta-nio år gammal.
- Jag har även spelat handboll och fiol.
- Jag har aldrig varit "kär" i någon på riktigt utan mer bara tyckt om någon, hehehu..
- När jag var yngre var jag naturligt blond.
- Jag kan verkligen inte sjunga, låter falskare än en kråka. Fast ändå sjunger jag jämt :pPpPPppP

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha det där om blygheten .. jag är likadan!

2012-02-06 @ 05:59:41
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0