Melodifestivalen deltävling 1

Glad tjej när Dead By April gick vidare!
Förövrigt så var väl Loreens låt också bra, dock påminner den om någon annan låt och jag klarar knappt av att se henne på scenen, förskräckligt ful dans, vad försöker hon göra egentligen?
Marie Serneholts dräkt var så grymt ful så det inte är sant.
Thorsten såg bara allmänt läskig ut.
The Moniker var en riktigt flopp.
Sean Banan kan nog ha varit årets härligaste låt och han levererar och är lika underhållande som vanligt.
Afrodite var helt neutrala, varken bra eller dåliga.
Och ärligt talat så kommer jag knappt ihåg dom som var tvåa.. Tråkiga och gjorde inget intryck helt enkelt!
Så sammanfattning av kvällen, Dead By April var nog det bästa på hela Melodifestivalen, Loreen kommer därefter och sen faktiskt Sean Banan och efter det blir det mest suddigt.
Vi blickar framåt och nästa vecka väntar vi:
Ulrik Munther, Top Cats, Sonja Aldén, Andreas Lundstedt, Timotej, David Lindgren, Mimi Oh & Thomas Di Leva.

& ja, jag är beredd på att jag kommer chocka er alla med att säga att jag alltid tyckt att Dead By April är bra. Därför tänker jag dela med mig av några olika sorts musiklistor så ni får en liken smak på vad jag föredrar för musik!

Kommentarer
Postat av: Aida almasi

Tur att man inte var ensam om att gilla att Dead by april gick vidare!!

2012-02-05 @ 21:52:42
URL: http://aidaalmasi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0