end of today

Fick min käre mor och far att köpa semla så har precis mumsat i mig en sån och sett på Top Model Sverige!
Nu ska jag tillbringa min tisdagskväll med att se på "The Big Bang Theory" & "Suburgatory". 

-Föresten stör jag mig på att jättemånga skriver att dom är forever alone på facebook, jag menar, ni har vänner och familjen, går lika bra att fira alla hjärtans dag med dom♥ Dock vore det ju riktigt mysigt att ha en pojke att mysa med.. Fast jag har sån fin familj och fina vänner så det funkar nästan lika bra!!
Mina två partypinglor!!♥

Kommentarer
Postat av: ebba

fin blogg! :D

kolla gärna min blogg

2012-02-15 @ 14:01:50
URL: http://ebbaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0